Subject: Info: Lääne-Tallinna Keskhaigla erakorralise meditsiini keskuse kolimine
From: Eve Mägi <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Wed, 23 Jul 2025 13:01:25 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lugupeetud koostööpartnerid!

Seoses ruumide remondiga asub Lääne-Tallinna Keskhaigla (LTKH)
erakorralise meditsiini keskus (EMK) 30. juulist kuni 14. augustini
aadressil Paldiski mnt 66 (endine nakkuskliiniku vastuvõtt, skeem
lisatud).

30. juulil algab keskuse kolimine, mistõttu ajavahemikus 7.30–10.30 palume
kiirabil patsiente LTKH-sse mitte tuua. Patsiendid palume viia
Ida-Tallinna Keskhaiglasse või Põhja-Eesti Regionaalhaiglasse.

30. juulil alates 10.30 jätkub ravitöö uues ajutises asukohas
nakkuskliinikus Paldiski mnt 66, mis asub EMK kõrval paiknevas hoones.

14. augustil jätkub EMK töö tavapärastes ruumides Paldiski mnt 68.

Täpsest kolimise kellaajast anname teada jooksvalt esimesel võimalusel.

Täname mõistva suhtumise ja koostöö eest!

Eve Mägi

Kantselei juhataja | AS Lääne-Tallinna Keskhaigla

650 7393; +372 508 9586 |  <mailto:[email-masked]>
[email-masked] | www.keskhaigla.ee <http://www.keskhaigla.ee/>